Asigurarea este o

PROMISIUNE

Promisiunea ca esti corect protejat prin
asigurare si ca vei primi despagubirea la timp.

    

Trust Provider

EUROARC

Suntem partenerul tau de incredere;
este o onoare sa lucram pentru tine.

Servicii ireprosabile

de BROKERAJ

Perfect adaptate nevoilor tale de asigurare.
Intotdeauna la timp.

Protectie maxima

prin ASIGURARE

Prin valoarea adaugata pe care o furnizam,
contribuim la securitatea ta financiara.

Profesionalism

Oferim servicii ireprosabile, perfect adaptate nevoilor de asigurare ale clientilor.

Siguranta

Detinem o asigurare de raspundere civila profesionala in valoare de 1,7 milioane euro.

Buna credinta

Reprezentam cu onestitate interesele clientului, fiind membru fondator al UNSICAR.

Respect reciproc

Ne respectam profesia, clientii si promisiunile facute.

Parteneriat

Suntem 100% orientati catre client; construim relatii pe termen lung.

Codul etic al brokerilor
de asigurari, Membri UNSICAR

logo Unsicar

Brokerul de asigurari membru UNSICAR se obliga sa respecte urmatoarele principii:

1. Sa reprezinte interesele clientilor sai exclusiv in baza unei imputerniciri si sa puna intotdeauna aceste interese pe primul plan.

2. Sa aibe ca prioritate imbunatatirea continua a serviciilor oferite clientilor sai.

3. Sa analizeze cu cea mai mare atentie riscurile clientilor sai si sa recomande cele mai adecvate solutii de protectie impotriva acestora.

4. Sa explice clientilor sai termenii si conditiile contractelor pe care le recomanda, nelasandu-le acestora nici o indoiala asupra drepturilor si obligatiilor ce le revin.

5. Sa considere toate informatiile legate de afacerea si viata privata a clientilor ca fiind de stricta confidentialitate.
6. Sa actioneze – in relatia cu asiguratorii – cu buna credinta, prezentand acestora informatii cat mai complete si mai clare, fara a le ascunde adevarul.

7. Pe baza experientei sale profesionale, sa ceara asiguratorilor, sa ofere inovatii si modificari ale produselor si ale conditiilor de asigurare pentru a raspunde necesitatilor clientilor sai.

8. Sa se opuna ferm oricarei decizii injuste a asiguratorilor care ar putea fi in detrimentul clientilor sai.

9. Sa informeze UNSICAR cu privire la eventualele practici incorecte ale asiguratorilor, pentru pastrarea unui climat de afaceri cat mai corect si a unei inalte etici profesionale pe piata de asigurari precum si din spirit de colegialitate.



10. Sa dea dovada de loialitate profesionala in relatiile cu alti colegi intermediari in asigurari. Nu va face afirmatii si nu va intreprinde actiuni care ar putea sa afecteze imaginea si prestigiul colegilor sai, cu exceptia cazurilor de contradictii profesionale, argumentate tehnic si va fi oricand solidar cu ei in efortul depus pentru progresul activitatii pe piata de asigurari si pentru intarirea statutului profesional al brokerului de asigurari.

11. Sa respinga orice actiune prin care ar obtine avantaje prin practici necinstite si oferirea de foloase necuvenite si care ar putea prejudicia calitatea serviciilor prestate si statutul profesiei sale.

12. Sa promoveze, dupa mijloacele sale, cultura publica in domeniul asigurarilor, prin oferirea de informatii corecte tuturor celor interesati si subliniind importanta asigurarilor in orice domeniu.

13. Sa nu includa niciodata in reclamele si materialele de prezentare folosite, informatii neadevarate sau care pot induce in eroare publicul.

14. Sa apeleze mai intai la arbitrajul UNSICAR inainte de a se adresa oricarei alte Instante, in caz de litigiu cu una dintre celelalte societati membre ale UNSICAR.

15. Sa respecte statutul de membru al UNSICAR si sa depuna efort permanent pentru bunul renume al UNSICAR, promovand imaginea acesteia in fata tuturor colegilor, partenerilor sau presei. Totodata sa raspunda favorabil tuturor sarcinilor pe care le va primi din partea conducerii UNSICAR si/sau prin hotararile Adunarilor Generale si sa se achite intocmai si la timp de obligatiile stabilite.